Transport/Retur
Livrare se face prin companii de curierat rapid ( X Curier, Fan Courier, Urgent Cargus ).
Taxa de transport se calculeaza in functie de greutatea totala a coletului(elor) si a numarului eventual de kilometri suplimentari existenti pana in localitatea dumneavoastra. Primul kilogram se tarifeaza la 10.5 lei + TVA, kilogramele aditionale la 0.83 lei + TVA si kilometri suplimentari la 0.9 lei + TVA. Rambursul in cont colector este 5 lei + TVA, iar rambursul cash 10 lei + TVA + 1% din valoare. Valorile mentionate mai sus pot diferi in functie de firma de curierat cu care se transporta, si totodata valoarea transportului calculata initial de catre unul din reprezentantii firmei IMD Horticulture Systems SRL poate suferi modificari, datorita faptului ca unele firme de curierat calculeaza volumetric si liniar coletul, cu sisteme automate.
Produsele sunt asigurate pe timpul transportului iar costul asigurarii este inclus in costul total al transportului.
Livrarile se fac de Luni pana Vineri. La cererea clientilor, se poate intocmi scrisoarea de transport cu livrare sambata, dar depinde de firma de curierat daca livreaza sau nu.
Nu exista alte taxe ascunse.
Termenele de livrare cu serviciul de curierat rapid variaza intre 1 si 5 zile lucratoare. In cazuri exceptionale ( Sarbatori, Black Friday, etc ), perioada poate fi mai mare de 5 zile lucratoare. Aceasta perioada este sarcina exclusiva a firmei de curierat.
Pentru toate produsele vandute si livrate de catre IMD Horticulture Systems SRL se beneficiaza de certificate de garantie conform legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor.
Pentru o parte dintre produsele vandute de IMD Horticultre Systems SRL se va primi un certificat de garantie emis de producator sau distributor in format tiparit. Acesta va fi livrat impreuna cu produsul, si impreuna cu factura fiscala. Pastrati certificatul impreuna cu factura fiscala, pentru a se putea beneficia de garantie, daca va fi nevoie.
Returnarea produselor:
Returul produselor se accepta conform termenilor si conditiilor mentionati mai jos si sunt in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative:
Produsele care fac obiectul comenzilor incheiate online, pot fi returnate, fara invocarea vreunui motiv intr-un termen de 14 zile de la data primirii acestora; inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile calendaristice incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. Va recomandam pastrarea ambalajului original pentru protejarea integritatii produselor.
Veti primi un raspuns aproape imediat din partea noastra.
Produsul(ele) returnat(e) trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat; consumatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii acestora, conform art. 14, alin. 3 din OUG 34/2014.
Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului in maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data informarii IMD Horticulture Systems de catre Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract si acceptarea returului.
IMD Horticulture Systems va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat, in cazul in care IMD Horticulture Systems nu s-a oferit sa recupereze el insusi produsul (se va lua data cea mai recenta).
In privinta returului, produsele pot pot fi trimise prin curierat rapid catre adresa indicata.
Va rugam verificati integritatea fizica a coletelor in momentul in care le primiti de la curier in prezenta curierului si cereti intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor daca produsele prezinta urme de deteriorare. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.
Totodata, verificati si produsul dupa ce deschideti coletul. Daca aveti orice suspiciune cu privire la acesta, va rugam sa ne contactati imediat, si vom edifica problema.
Pentru orice sesizari si reclamatii va rugam sa ne contactati la : [email protected] ; [email protected] , telefon: 0724 49 89 33 , 0720 927 630.